[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Рыбалка на Виннитчине ! • Просмотр темы - Ремонт фідер, пікер

Увага! Форум не оновлюється і являю собою архів старих тем та повідомлень, які були залишені тут форумчанами дол 2020 року. Так як соціальні мережі (та інші причини) поглинули майже всіх активних участників форума, мною прийняте рішення закрити форум. Старі теми доступні для перегляду. Якщо буде така необхідність, ми створимо новий форум чи відновимо існуючий. Якщо будуть питання, кому потрібно - мене знайде.


Ремонт фідер, пікер

Все, что касается снаряжения.Удилища, катушки, шнуры, лески, прочии мелочи...

Модератор: Акула

Ремонт фідер, пікер

Сообщение МакВин » 04 мар 2013, 13:29

Сьогодні провів польові випробування відремонтованого власноруч пікера, які дають мені право створити цю тему, і дещо повідомити тим хто є, або можливо колись (не дай Бог) буде на моєму місці....місці власника зламаної палки. Коли просто ШКОДА! Шкода і викинути, і залишати немеє ні місця, ні сенсу... Отже, з впевненістю можу сказати, що поломка карбонового, штекерного(фідерного, пікерного) вудилища - це прикро, але не більш того....все ремонтується і в підсумку "на швидкість" не впливає (ну майже :D .... не впливає).
В інеті є багато порад щодо ремонту з епоксидними бандажами і т.д. і перший мій ремонт був саме такий....але довгими зимовими - не спішно, помозгувавши і переваривши масу інфи придумав власний спосіб ремонту. Яким задоволений на 100% ;)
Отже. Обережно "відчухавши" бланк пікера від минулих ремонтних "ляпаків" приступив до ремонту з початку і по-новому. До речі ломанув я свого "Робінзона ксенона" на одному коліну у двох місцях :shock: :cry: Весь процес ремонту зафіксований фотографічно (фото викладу (додам) до посту пізніше, бо вони по 4-5м, а треба стиснути до 300-х кбт) .....але досить передісторії, тепер власне, до ремонту:

Найвідповідальніше і найскладніше - найти на місце зламу відповідні вставки....тут є тонкощі, мало того що вставки мають бути відповідні по діаметру, там ще має бути така ж, або майжа так ж КОНУСНІСТЬ як і в зламаному бланку. На око цю конусність вичислити не реально, тому будьте готові, що матеріалу доведеться перевести кАнкретно. Я ж узяв "на запчастини" старого скло-пластикового пятиметрового телескопа. два коліна якого підійшли мені по діаметру...з конусністю :shock: наждачка наше фсё...наждачку краще брати водостійку і терти під краном з хол водою, щоб не дихати пилюкою від цієї гидоти.
Тепер до порад і схеми ремонту з інших форумів у тому числі Салапін.ру. Там, за алгоритмом - під злам підганяється внутрішня вставка, а по верху рекомендується бондаж нитки з епоксидкою.....у мене після такого ремонту злам потріскався і на додаток дало тріщину вздовж по бланку.... на щастя обмотка кільця тріщину зупинила! :!:
На цей раз, я зробив по іншому. Внутрішню вставку на епоксидці залишаю + додаю зовнішню вставку - підігнану по діаметру і також її на епоксидку і без всякого бандажа....тримає бомбезно :good: і при закиданях нічього не скрипить і не репить як було в мене з першим варіантом з бандажами :!:
тож підсумок по мені.....одне коліно пікера довжиною в 102 см - зламане у двух частинах не візьмуть у ремонт мабуть ніде. А я відремонував! :) Далі. По строю...строй - звичайно змінився...був швидкий, став ще швидше ;) мінус, плюс? ПЛЮС - ОДНОЗНАЧНО! Тепер по мінусах - додалася вага.... чотири скляних вставки загальною довжиною близька 60 см (частина кінчика і наступного коліна(тобто самі тонкі коліна) телескопа) додали грам 20-30 + вага епоксидки= 1см3 + 5+ ще 1= 7 см3 епоксидки = не більше 10 грам. І того: плюс 30 - 40 грам МАКСІМУМ! Отже, ваги - на одні чаші 30 грам додаткової ваги, на іншому готова до початку нового сезону ще одна "скажена" палка ;)

з.і. на днях для наглядності додам фотки процесу. Хто не стоїт, а іде, той рани чи піздно, дойде!Нехай клює!...ще й крупна! :D
якщо риба не карась, то на що вона здалась
Аватар пользователя
МакВин
 
Сообщений: 374
Зарегистрирован: 17 июн 2011, 22:03
Благодарил (а): 1398 раз.
Поблагодарили: 804 раз.
Имя:
Город:
Год рождения: 1974
Автомобиль:

Re: Ремонт фідер, пікер

Сообщение rybachok » 04 мар 2013, 15:21

Олег, навіщо ремонтувати???
Знаю точку де є нові, недорого :lol: :lol: :lol:
rybachok
 
Сообщений: 188
Зарегистрирован: 03 фев 2011, 15:03
Благодарил (а): 346 раз.
Поблагодарили: 409 раз.
Имя:
Город:
Год рождения: 1981