Дуже зручно поставити собі на човен якірний ролик.
Ще, наприклад, можна підсилити днище надувного човна. Проклеїти по днищу захисний брус (привальник), щоб уникнути всілякого роду порізів, проколів і т.д. Приблизно ось так.
Увага! Форум не оновлюється і являю собою архів старих тем та повідомлень, які були залишені тут форумчанами дол 2020 року. Так як соціальні мережі (та інші причини) поглинули майже всіх активних участників форума, мною прийняте рішення закрити форум. Старі теми доступні для перегляду. Якщо буде така необхідність, ми створимо новий форум чи відновимо існуючий. Якщо будуть питання, кому потрібно - мене знайде.
Тюнінг надувних човнів ПВХ
Модератор: Акула
Сообщений: 24
• Страница 1 из 3 • 1, 2, 3
- aqua22
- Сообщений: 45
- Зарегистрирован: 14 июн 2012, 14:56
- Откуда: Харьков
- Благодарил (а): 2 раз.
- Поблагодарили: 4 раз.
- Имя:
- Город:
- Год рождения: 1978
- Автомобиль:
Re: Тюнінг надувних човнів ПВХ
Сам захисний брус в роздріб в Україні можна купити тут: http://aquacruiser.etov.com.ua
Позначити місце приклейки бруса малярських скотчем або ізоляційною стрічкою,
Наносимо пензликом полиуритановый клей (Десмокол) тонким шаром на ОБИДВІ поверхні,знежирені
чекаємо поки підсохне (10 -15 хв),
наносимо другий раз, знову чекаємо (клей повинен висохнути так, щоб не лип до рук),
акуратно і точно додаємо брус,
беремо фен (звичайний побутовий) і рівномірно, не поспішаючи прогріваємо брус,
суть - не розплавити деталь, а нагріти клейове з'єднання,
потім ретельно придавлюємо-притираем брус до балона, використовуючи будь-який зручний гладкий предмет,
наприклад, рукоятку ножиць.
Позначити місце приклейки бруса малярських скотчем або ізоляційною стрічкою,
Наносимо пензликом полиуритановый клей (Десмокол) тонким шаром на ОБИДВІ поверхні,знежирені
чекаємо поки підсохне (10 -15 хв),
наносимо другий раз, знову чекаємо (клей повинен висохнути так, щоб не лип до рук),
акуратно і точно додаємо брус,
беремо фен (звичайний побутовий) і рівномірно, не поспішаючи прогріваємо брус,
суть - не розплавити деталь, а нагріти клейове з'єднання,
потім ретельно придавлюємо-притираем брус до балона, використовуючи будь-який зручний гладкий предмет,
наприклад, рукоятку ножиць.
- Вложения
-
- tuning12.jpg (35.93 KiB) Просмотров: 1760
- aqua22
- Сообщений: 45
- Зарегистрирован: 14 июн 2012, 14:56
- Откуда: Харьков
- Благодарил (а): 2 раз.
- Поблагодарили: 4 раз.
- Имя:
- Город:
- Год рождения: 1978
- Автомобиль:
Re: Тюнінг надувних човнів ПВХ
Можна зробити рухоме сидіння в човні.
Перевага рухомих сидінь - можливість встановити банку в найбільш зручне для себе
місце.
З двох зрушених сидінь можна зробити стіл в будь-якому місці човна


Ще, можна використовуючи водостійку фанеру й стандартні набори профілів, зробити тверду підлогу в надувному човні:



Перевага рухомих сидінь - можливість встановити банку в найбільш зручне для себе
місце.
З двох зрушених сидінь можна зробити стіл в будь-якому місці човна



Ще, можна використовуючи водостійку фанеру й стандартні набори профілів, зробити тверду підлогу в надувному човні:



- aqua22
- Сообщений: 45
- Зарегистрирован: 14 июн 2012, 14:56
- Откуда: Харьков
- Благодарил (а): 2 раз.
- Поблагодарили: 4 раз.
- Имя:
- Город:
- Год рождения: 1978
- Автомобиль:
Re: Тюнінг надувних човнів ПВХ
Можна приклеїти ПВХ редан на човен.
Головний ефект реданів полягає у відсіканні від днища потоків води, які розпливаються від кіля до бортів. В результаті їх дії зменшується змочена поверхня корпусу, на реданах створюється додаткова підйомна сила, в сукупності це підвищує гідродинамічні якісті човна.
Продольні редани підвищують стійкість човна, демпфируют бортову і продольну качки, вагомо підвищують стійкість на курсі і в той же час скорочують радіус циркуляції.
Редан - ефективний вихід на глісирування, збільшення швидкості і економія палива.
Спочатку, можна прочитати статтю про редани для надувного човна в журналі "Катери і яхти" (є фото): http://katera.ru/files/magazines/210/164-165.pdf
Тут можна в роздріб купити редан і переглянути фото: http://aquacruiser.etov.com.ua/product/43774-redan.html
Ось можна почитати про випробуванні з поздовжніми реданами: http://forum.motolodka.ru/read.php?f...86861&t=786861
Тут описується, як він їх клеїв: http://forum.motolodka.ru/read.php?f...39880&t=739880
Головний ефект реданів полягає у відсіканні від днища потоків води, які розпливаються від кіля до бортів. В результаті їх дії зменшується змочена поверхня корпусу, на реданах створюється додаткова підйомна сила, в сукупності це підвищує гідродинамічні якісті човна.
Продольні редани підвищують стійкість човна, демпфируют бортову і продольну качки, вагомо підвищують стійкість на курсі і в той же час скорочують радіус циркуляції.
Редан - ефективний вихід на глісирування, збільшення швидкості і економія палива.
Спочатку, можна прочитати статтю про редани для надувного човна в журналі "Катери і яхти" (є фото): http://katera.ru/files/magazines/210/164-165.pdf
Тут можна в роздріб купити редан і переглянути фото: http://aquacruiser.etov.com.ua/product/43774-redan.html
Ось можна почитати про випробуванні з поздовжніми реданами: http://forum.motolodka.ru/read.php?f...86861&t=786861
Тут описується, як він їх клеїв: http://forum.motolodka.ru/read.php?f...39880&t=739880
- aqua22
- Сообщений: 45
- Зарегистрирован: 14 июн 2012, 14:56
- Откуда: Харьков
- Благодарил (а): 2 раз.
- Поблагодарили: 4 раз.
- Имя:
- Город:
- Год рождения: 1978
- Автомобиль:
Re: Тюнінг надувних човнів ПВХ
А сиденье надувное есть?
Чем больше посижу- тем больше наловлю, чем больше наловлю-покушаю сытнее!
-
ash_vn - Сообщений: 526
- Зарегистрирован: 16 апр 2009, 09:30
- Благодарил (а): 233 раз.
- Поблагодарили: 1040 раз.
- Имя:
- Город:
- Год рождения: 1977
Re: Тюнінг надувних човнів ПВХ
цена вопроса ?
-
bogdan.vinnitsa - Сообщений: 85
- Зарегистрирован: 15 мар 2011, 11:25
- Благодарил (а): 301 раз.
- Поблагодарили: 243 раз.
- Имя:
- Город:
- Год рождения: 1986
- Автомобиль:
Re: Тюнінг надувних човнів ПВХ
Для улучшения ходовых качеств лодок еще используют Т - образный ПВХ профиль:

Приклеить можно по линии киля или небольшие отрезки (~1м.п.) в кормовой части на нижней точке баллона улучшат курсовую устойчивость (меньше будет заносить).

Приклеить можно по линии киля или небольшие отрезки (~1м.п.) в кормовой части на нижней точке баллона улучшат курсовую устойчивость (меньше будет заносить).
- aqua22
- Сообщений: 45
- Зарегистрирован: 14 июн 2012, 14:56
- Откуда: Харьков
- Благодарил (а): 2 раз.
- Поблагодарили: 4 раз.
- Имя:
- Город:
- Год рождения: 1978
- Автомобиль:
- aqua22
- Сообщений: 45
- Зарегистрирован: 14 июн 2012, 14:56
- Откуда: Харьков
- Благодарил (а): 2 раз.
- Поблагодарили: 4 раз.
- Имя:
- Город:
- Год рождения: 1978
- Автомобиль:
Сообщений: 24
• Страница 1 из 3 • 1, 2, 3